Alla inlägg den 17 november 2011

Av Anna - 17 november 2011 08:44

Japp det gör dom - dagarna alltså :)


En vecka sen operation passeras idag, så härligt!!

Vet ju hur rackarns fort nov och dec brukar gå, julen kommer och passeras i raketfart varje år, så jag antar/hoppas att det blir likadant i år :)

Vi kör på med våra femminuters lullgång 5-6 ggr/dag, massage och lite böj-å-sträck minst en gång och så förstås lite hjärngympa.

Han är en pärla min grabb, finner sej i och är lika glad och postiv till ALLT som vanligt   


I tisdags var jag och tittade på GymnasieVM kval i handboll på Collegium i Linköping. Detta är för åk1 på landets gymn.skolor Yngsta dottern va med och spelade för sin skola John Bauer Linköping.

Deras lag bestod mestadels av handbollsspelare men även av ett par tjejer vars huvudsport är fotboll och innebandy. De gick tyvärr inte vidare till VM, som i år spelas i Kroatioen, men jag tyckte de gjorde en kanoninsats efter sina förutsättningar.

Mellan ett par av matcherna passade jag på att åka ut till Tornby och shoppa lite bra-att-ha grejer :)

På Hööks hittade jag bl.a denna till Veto

  Den gillade han mycket, han fick klura en hel del för att komma på hur godiset ska kommas åt, men nu kör han ner sin goa nos i hålet och skjuter runt överdelen i världens fart och snappar gottabitarna liksom i farten.

Nedan en film från ett av de första försöken.



 

Här ett par ord jag fick av en god vän när jag fick veta att denna op va nödvändig.

"Bara att bita i och komma tillbaka bättre än någonsin :)"

Bra ord att ha i bakhuvudet, tack för dom :*!!



Presentation


Denna bloggen handlar om mej, mina fyrbeningar och livet på landet :)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards